Fumatul dauneaza grav sanatatii?cat de grav?
     media: 4.85 din 65 voturi

20.10.06
22:55
Ma uit din ce in ce mai atent in stanga si in dreapta...si ce vad...."tutunul dauneaza grav sanatatii", "fumatul cauzeaza cancer", "fumatul provoaca impotenta", "fumatul dauneaza in timpul sarcinii", si tot feluri de cacaturi...."viatza moare"...e simplu!
Fumez de peste 8 ani....la inceput mai putizn, acum mai mult, am fumat si tzigari rosii, tzigari verzi, tzigari albastre:)) (intelegetzi voi....fumatorii)., trabucuri trase in piept, tzigari de foi...si ce se mai putea fuma...(las imaginatzia voastra sa-si faca de cap).
Ideea e...ca-mi place f mult, imi place sa ma trezesc sa-mi fac cafeaua sa trag o tzigare, sa ies la o bere...sa trag o tzigare, sunt multe momente cand imi place sa fumez, se poate sa fie o treaba psihica, dar imi place cu adevarat. Nu prea imi imaginez cum ar fi sa nu fumez...e minunat. Mi'a placut de la primul fum....si sunt sigur c'o sa-mi placa pan la ultimul fum.
Imi place pur si simplu, si nu cred ca ma voi lasa prea curand, poate daca voi avea probleme grave de sanatate...cine stie?
Am avut perioade cand n'am fumat, dar n'am remarcat nici o diferentza, ba mai mult eram tot timpul nervos si suparat asa ca m'am reapucat:))
Imi amintesc cand am pus prima data tzigarea in gura...cu un prieten....am tras 2 fumuri si mi'am rupt capu...zburam...f placut a fost:))

Se zice: "fumatul ucide", dar ce nu ucide in zilele noastre? bunicii mei au fumat, parintii mei au fumat, n'a murit nimeni din cauza fumatului....si pe vremea aia se fuma la greu. Ba chiar au prins varste inaintate(bunicii). Daca fumatul ucide cancerul ce face?, diabetul ce face?, atcaurile cerebrale ce fac?, infarcturile ce fac? etc....probabil din cauza fumatului au murit mai putzini oameni, decat din cauza bolilor amintite mai sus, a bolilor genetice, a bolilor cu transmisie sexuala, a accidentelor etc. etc.
Era un banc vechi : "ce au in comun 2 mortzi: un om de 70 de ani care a fumat si a murit, si un om de 30 de ani care n'a fumat si a murit...ambii sunt morti" ...cam sadic...dar adevarat.

Citeam acum ceva timp o carte despre taxele si accizele care se practica in romania...am ajuns la accizele pt tzigari, accizele la tutun sunt peste 50% din pretul pachetului de tzigari...o sa ma intrebatzi de ce??? explicatzia autoritatzilor e: "pentru a descuraja populatzia sa mai fumeze, pt ca statul roman doreste un popor sanatos"....niste cacaciosi mincinosi...o sa va zic io de ce : pt ca un fumator va plati chiar daca pretul va creste, si accizele se vor duce la bugetul statului, deci fumatorii ajuta statul roman....fumatorii dau fara voia lor bani la bugetul de stat....as putea sa continui...da ma opresc aici.

Nu vreau sa conving pe nimeni ca fumatul e bun, din contra, daca ma citesti si esti nefumator nu te apuca!, dar haidetzi sa nu exageram ...prea ne jucam cu moartea.
Unii zic, "mama catzi bani imi mananca tzigarile"....orice placere costa, asta e...nu-tzi convine...nu mai fuma.
Intr-adevar sunt persoane carora nu le este recomandat sa fumeze, pt ca au diferite sensibilitatzi, sau diferite boli, si acelor persoane fumatul le "dauneaza grav sanatatzii".
Credetzi ca poluarea care e in bucuresti si in romania nu dauneaza sanatatii? credetzi ca esapamantul masinilor nu va dauneaza sanatatii?, poate atzi trecut prin bucuresti pe langa vreaun CET...si probabil atzi vazut ce fum negru si gros iese de'acolo...totusi n'am vazut scris nicaieri "poluarea ucide".
Probabil multzi dintre noi ne'am nascut in comunism, si macar din auzite stim care era alimentatzia populatziei...1 pachet de unt pe luna, cozi la paine, la carne, la lapte, salam cu soia, alimente care nu erau bogate in vitamine si proteine, si tot felul de cacaturi...totusi n'am vazut nicaieri scris "Comunismul a ucis".
N'am vazut nicaieri scris "Nivelul de trai din romania ucide" sau "Stresul zilnic ucide", totusi din ce in ce mai multzi oameni tineri mor din cauza unui infarct sau a unui atac cerebral...datorat stresului si zbuciumului interior.
vad pe strada batrani care stau si cersesc si fumeaza...oare ce'i va omori fumatul, frigul de afara, sau foametea?

Vreau sa ma simt bine, sa ma distrez, si sa fac ce vreau...o singura viatza am si nu vreau s'o irosesc incercand sa fiu "sanatos"....mai ales ca sunt atatzia factori care-tzi afecteaza sanatatea involuntar. O sa fumez, o sa beau, o sa pierd noptzi, o sa traiesc la maxim, o sa savurez fiecare clipa , asta o sa fac in viatza....ca de murit...totzi murim la un moment dat, si nu luam cu noi sanatatea, si nici banii, luam amintirile....
Asta am avut de spus...nu suntetzi de'acord mi se rupe....
V'am pupat!



Comentarii

2006-10-21 05:04
Adrian

mai bine sa nu afli cat de grav afecteaza...
si inca un secret: tigarile pe care le fumau bunicii nu se compara cu mizeriile din ziua de azi

2006-10-21 10:45
zumzum

Sincer nici nu ma intereseaza, sunt atatzia factori nocivi...incat din punctul meu de vedere fumatul e undeva in coada. Intrebarea din titlu era o intrebare retorica:p
N'am cum sa fac o comparatzie intre ce fumau bunicii si ce fumam noi...probabil ca sunt mai nocive...pt ca acum culturile de cereale, legume, floarea soarelui si probabil tutun sunt sunt fortzate sa creasca cu diverite ingrasaminte chimice:P

2007-06-06 14:24
bia

eu zic ca fumatul e foarte grav si daca nu puteti sa va lasati atunci ar trebui sa vedeti unde e problema....ca din cate stiu eu daca esti dependent de ceva esti rob al acelui lucru...mie nu mi-ar place sa fiu robul nimanui...dar tie da???atunci suucees si multa bafta in robia fumatului(stii ce cred ca iti da o satisfactie placuta in robie ca nu esti singuri..in lume mai gasesti frati scalvi ca si tine afumatului :)

2007-06-06 17:57
zumzum

eu zic ca fumatul e foarte grav si daca nu puteti sa va lasati atunci ar trebui sa vedeti unde e problema....ca din cate stiu eu daca esti dependent de ceva esti rob al acelui lucru...mie nu mi-ar place sa fiu robul nimanui...dar tie da???atunci suucees si multa bafta in robia fumatului(stii ce cred ca iti da o satisfactie placuta in robie ca nu esti singuri..in lume mai gasesti frati scalvi ca si tine afumatului :)
Logica simplista si puerila...daca mergem pe aceeasi ipoteza "emancipata" pot sa-tzi dau zeci de exemple ca si tu esti rob...si ca esti dependent de servicii, de bunuri, de bani, de persoane etc etc...asta daca nu cumva traiesi in jungla...da si acolo esti sclav. nu stiu cum te suportzi????
Din ce vad la prima citire nu esti sclav al limbii romane, pe care o faultezi grav...bucura-te!!!:))) ai scapat de sclavie=)))) se pare ca si tu ai o satisfactize. ca gasesti peste tot semi-analfabetzi ca si tine:)))

2007-09-07 11:58
csm

prietene esti bolnav! deja nu esti dependent esti posedat de kestia asta! oricum have fun!

2007-09-07 13:49
zumzum

da!!! "lucratura divalolului" cum zice un "clasic" in viatza=))

2007-12-31 00:57
bebina

sa sti k mai linistit un pik ku cele zise d tine,orikum stiu k nu e bine sa fumezi dar asta e.ai dreptate in unele chestii dar orikum nu face bine fumatul,daka facea bine fumam toti corect?
si pentru toti kare nu fumeaza:ce dreq va inereseaza p voi fumatul daka nu practicati?
hai salut!

2008-03-10 01:53
tavy

ba frate cand fumezi ii sooper da totusi poate ca doctorii astia nus chiar asa prosti...:)) au si ei dreptatea lor .....da decat sa te futa viatza pe tine futeo tu pe ea

2008-03-12 00:10
bogdan

io ii dau perfecta dreptate lui tavy
ca pana la urma tot o sa mori fie de cancer sau orice alta boala ca de "moarte buna" (adika a muri de batranete) credema ca putini mor
distreazate cat mai poti ca niciodata nu stii cand iti vine sfarsitul!

2008-04-16 18:12
Laurentiu

AS VREA SA ADAUG ca dintre cei care au scris pe acest blog 80% sunt foarte prosti iar restu e de discutat..de ce? asta nu e vina mea ci a gradului vostru de analiza foarte scazut ...am fumat si m am lasat de 11 zile ma simt foarte bine ,iar ce ma determinat sa ma las a fost motivul ca vreau sa traiesc 100 de ani.

2008-07-29 15:16
laura

baiatu nu stiu kum sati spun dar tigarile chiar dauneaza nai decat sa fumezi pana in ultima clipa e problema ta dar sa sti tati a facut ciroza din baut si fumat un prieten deal meu de la bloc a murit de leucemie la 20 si ce va de ani si fuma in disper...e problema ta asa e ai dreptate totul dauneaza dar cand sti ca totul dauneaza de ce sa nu te feresti? sa incerci sa ai o alimentatie cat de cat echilibrata ....sau cu noptile nedormite nu sti cat rau iti fac!!! ficatul pana la urma cedeaza si dak vrei sa te lasi de fumat poti sa te duci la un doctor te poate ajuta..sincer...knd o sati fie viata mai draga knd o sa ai familie sau poate ai deja si doamne fereste nu doresc la nimenea... sa te duci la analize si sa afli ca ai vreo boala in sange....nu e bine treaba ta...

2008-08-01 05:37
zumzum

baiatu nu stiu kum sati spun dar tigarile chiar dauneaza nai decat sa fumezi pana in ultima clipa e problema ta dar sa sti tati a facut ciroza din baut si fumat un prieten deal meu de la bloc a murit de leucemie la 20 si ce va de ani si fuma in disper...e problema ta asa e ai dreptate totul dauneaza dar cand sti ca totul dauneaza de ce sa nu te feresti? sa incerci sa ai o alimentatie cat de cat echilibrata ....sau cu noptile nedormite nu sti cat rau iti fac!!! ficatul pana la urma cedeaza si dak vrei sa te lasi de fumat poti sa te duci la un doctor te poate ajuta..sincer...knd o sati fie viata mai draga knd o sa ai familie sau poate ai deja si doamne fereste nu doresc la nimenea... sa te duci la analize si sa afli ca ai vreo boala in sange....nu e bine treaba ta...
ciroza e o afectiune a ficatului, deobicei care fac ciroza au avut hepatita, si n'au urmat tratament, sau au baut pana n'au mai putut. totusi si asa sunt si exceptii, care dovedesc ca aceasta boala este rezultatul unei sensibilitati.
leucemia este o afectiune a sangelui, probabil ca baiatul ala avea leucemie inainte sa se apuce de fumat.
daca o luam dupa boli...stiu oameni care n'au fumat in viata lor si au murit de cancer la plamani. stiu oameni care au fumat 20-30 de ani, si s'au lasat si inca n'au murit. deci e relativ...
in concluzie...viata e scurta gustul e lung. potzi sa duci o viata sanatoasa si echilibrata, si sa mori cand nu te astepti. deci lasa-ma....

2008-09-04 21:42
chucky

Sunt de acord cu tn...sh mie imi place foarte mult sa fumez...sh nu numai tzigari obisnuite...e cv special...cv ce nu fac toti.ai dreptate ...nu luam cu noi sanatatea sh banii...am 5 ani de cand fumez sh nu am de gand sa ma las...by3

2008-09-23 15:44
Byanka

Unii dintre voi aveti dreptate...(nu e bine sa fumezi)dar daca te gandresti ca...bautura dauneaza,tigarile dauneaza,uneori si mancarea,ca o sa ajungem nici sa nu mai mancam la cate arata la tv...bunica mea fumeaza de 40 de ani si bunicul sotului meu de 65 de ani si a lucrat si in fabrica de sticla...la temperaturi foarte ridicate...si acum are 73 de ani si se tine foarte bine pe picioare...depinde de organismul omului...daca rezista la fumat sau nu...oricum eu fumez si nu stu ce sa fac sa ma las sau nu...dar sa va zic ceva...daca vrei sa iti traiesti viata traiesti-o...mai rau e sa bei sa te imbeti si sa te faci de ras....mai bine fumezi o tigara si nu te rade nimeni...va pup si sper sa am dreptate in anumite chestii... :)

2008-11-26 14:29
MIHAELA

NU STIU CUM SA MA LAS DE FUMAT. AM DOAR 16ANI SI NU POT SA MA LAS. CE SFAT IMI DATI??????

2009-01-13 21:43
dany

Poi fumezi pt ca esti dependent de nicotina, din placere daca ai fuma nu ai fuma 1-2 pachete pe zi si n-ai intra in panica daca n-ai tigari, faza e ca totul consta in dependenta de nicotina, asta ne face sa fumam, cand fumam noi nu facem decat sa reajungem la starea de pace si liniste pe care nefumatorii o au fara sa fumeze
Atacurile cerebrale, infarcturile, cancerele sunt mult mai fregvente la fumatori, cand fumezi, toxinele din tigara ajung in sange , sangele trece prin inima si duce cu el 4000 de substante chimice, fumatul chiar ucide, este un adevar
Placerea fumatului este o iluzie, si cei mai mari fumatori ar vrea sa se lase, de ce sa te lasi de ceva care este placut? simplu pt ca pana si cel mai inversunat fumator stie in adancul inimi k ar fi minunat sa se trezeasca intr-o zi si sa nu mai aiba nevoie de tigara, daca urmatoarea tigara pe care ai fuma-o ai sti k iti provoaca cancer, ai mai fuma-o? orice iulzie a placerii sau relaxarii ar trece,
Nu stiu care fumator si-ar incuraja copii sa fumeze,
Omul nu are nevoie sa fumeze, poate trai foarte fericit fara tigara, dar odata prins in dependenta de nicotina , se autoinsala ca-i place ca-l relaxeaza etc si asta pt ca ii este teama sa se lase, simte ca se prabuseste lumea pe el daca nu mai fumeaza, tigara te aduce intr-o situatie foarte dificila, te robeste iti ia libertatea

2009-01-29 00:37
emma

buna! de fapt sunt de acord cu tine, constrinsi de imprejurari,unii nu realizeaza ca tigarile de azi sunt aer care poate si dauneaza, dar sorry nu se soldeaza cu moartea! :)


Comentariile sunt interzise la blogurile neactualizate mai mult de 90 de zile




X
Termeni si conditii de utilizare