La nisipuri...zilele urmatoare

06.05.07
11:05
A2-a zi
Am fost trezit cu japca pe la 10...telefonu suna, si bagabontzii bateau cu pumnii in usa...din instinct m'am dus sa deschid usa...mare gresala. Am fost luat cu asalt...prosoape peste spate si peste cap...5 oameni peste mine in pat..."hai bah la piscina"...
M'am dus la dus, si pe urma la piscina...am stat un pic, si am iesit la soare sa beau o cafea...(io obisnuit cu ness-ul, mi s'a parut foarte slaba cafeaua), si pe urma bere, si inca o bere, si inca o bere.
Se facuse ora pranzului asa ca am plecat la masa. iar apoi am plecat pe plaja sa mai bem "o" bere ...plaja la fel de curata ca in prima zi. 2 curajosi s'au bagat in mare...si pe urma au inceput sa tremure de frig...noroc ca aveau prosoape. Am lenevit pe plaja cateva ore...vantul batea slab, soarele incalzea bland, bere si tzigari aveam, prieteni in jur erau...ce putea fi mai frumos?
Dupa "siesta" de la amiaza, ne'am intors in hotel pentru inca o runda de bere + vodka + whisky...timpul trece repede cand te simtzi bine...asa ca s'a facut seara. Am coborat in clubul hotelului...unde nu era destul de multa lume, am dansat, am baut, ne'am distrat...pe 2 la ramaseseram numai noi. Asa ca ne'am retras intr'o camera, unde am prins rasaritul...vorba vine rasarit, ca era innorat si nu s'a vazut soarele:))

A 3-a zi
Trezirea s'a dat la fel ca in ziua precedenta...am plecat in hol la cafea + bere. Vremea era inchisa, asa ca am decis ca dupa pranz sa plecam in varna.
Ne'am suit in 3 masini si am plecat. Intre timp a iesit soarele. Orasul e foarte frumos, si destul de curat. In centru e o biserica deosebita, si o piatza in care te potzi plimba linistit fara sa ai grija sa nu te calce vreo masina. In mijloc e o fantana arteziana , unde se strang multi pescarusi. Pe margini sunt terase si magazine multe, hainele destul de ieftine, si adidasii la fel. Era plin de oameni...se vorbea numai in romaneste, toata lumea era relaxata.
Dupa ce am bantuit prin magazine, ne'am asezat la o terasa sa bem o bere si sa mancam ceva. Berea 1 euro, si o pizza 3 euro, dar foarte mare si foarte buna.... Bulgarii foarte politicosi si serviabili. Servirea la terasa foarte buna.
Dupa vreo 2 ore am plecat spre hotel...pe drum am vazut un loc unde puteai sa calaresti...asa ca am intrat in padure...surpriza am mers vreo 3 km pe drum asfaltat...din pacate se desfintzase.
Am ajuns la hotel am ramas in lobby la o cafea si o bere, apoi am plecat in camere. Pe la 12 ne'am intors in lobby unde am ramas pana pe la 4. Nu ne'a deranjat nimeni, nu ne'a zis nimeni sa plecam sau sa nu mai facem galagie.

Ultima zi
M'am trezit sa iau micul dejun...micul dejun a fost ok, am mancat bine. Ne'am strans in lobby unde am baut o cafea super buna cu cogniac...dar cam scumpa...3 euro, oricum a meritat. Am facut bagajele. Pe la 12 am plecat din nou in varna sa mancam ceva inainte sa plecam.
Am uitat sa mentionez ca de fiecare data cand ieseai din parcarea hotelului era un "agent" care verifica actele masinii...o masura f buna.
Am ajuns in varna...orasul era pustiu, era plin de bisnitzari, si de ciorditori. Cineva din grupul nostru a identificat intre ciorditori un fost coleg de liceu...deci unde e de "ciordeala" se gaseste cate un roman:))
Am hranit porumbeii, si am plecat, promitzandu'ne ca in anul urmator ne vom intoarce. Am oprit la shell sa bagam benzina. Benzina are acelasi pretz ca la noi, dar pe drum s'a dovedit a fi foarte proasta. Drumul de intoarcere a fost destul de obositor...era foarte cald, si masina din cauza benzinei bagate la shell nu tragea deloc. Plin de masini romanesti pe strada. La fel ca si la venire, drumul e foarte bun fara gropi.
La un moment dat aveam in fatza o lada cu numar de bulgaria, pe care nu puteam s'o depasim...mergea cu 120, era o singura banda, dar erau dealuri si poduri, deci n'aveam vizibiliate...asa ca am asteptat in spatele lui, si noi si alte masini...la un moment dat pe dreapta a aparut o benzinarie, bulgaru a tras pe dreapta si ne'a lasat sa trecem...am apreciat cu totzii gestul lui.
Am ajuns in vama am scos buletinele, le'am aratat si am stat mai putzin de 1 minut. Gata! Am intrat in romania, expeditzia se terminase))