Din nou bulgaria
     media: 0.00 din 0 voturi

21.08.07
14:30

Imediat dupa ce'am scapat de licentza, am plecat la mare, la bulgari, 4 zile. De data asta in statiunea sunny beach. O sa incerc sa nu mai fac comparatii cu litoralul romanesc , cum am facut in trecut.
Drumul a fost plictisitor, 350 de km, o parte pe autostrada, o parte printre munti.
Am ajuns pe la amiaza...asta pt ca am plecat f tarziu. Am intrat in staiune si am oprit sa intrebam unde e centrul , un tanar f amabil, ne'a dat o harta si ne'a explicat cam pe unde tre sa ajungem. Am asteptat sa ajunga si a 2-a masina si am inceput sa cautam un hotel unde sa stam. Tre sa mentionez inca de la inceput ca statiunea este foarte mare, si ca sunt peste 100 de hoteluri + vile si moteluri.
Am gasit un hotel de 3 stele, exact in centru, si am inchiriat 1 apartament in schimbul a 80/euro/noapte , deci 20 de euro de persoana, si o camera dubla care a costat cam la fel .In acest pret aveam inclus si micul dejun, dar evident ca n'am reusit niciodata sa ne trezim la ora respectiva.
Am baut ceva...de bun venit, si am plecat spre plaja. Am vazut marea, am facut cateva poze, si ne'am instalat pe o terasa la malul marii. Terasa destul de draguta, si acceptabila ca preturi. Am baut cateva beri, am mancat o pizza, apoi am plecat sa ne punem " tinuta de seara ":)
Statiunea era destul de animata, multi straini (englezi, danezi, olandezi etc). Ne'am interesat la catziva localnici care e cel mai tare club, si ne'am indreptat spre el. Era o discoteca pe 2 niveluri. Am incercat intai nivelul superior, intrarea a fost 10 ron, si o bere era 5 ron. Clubul care de fapt era o discoteca, nu a incantat pe nimeni....semana izbitor cu disco tineretului din costinesti. La nivelul superior era plin de "localnici", si implicit muzica bulgareasca. Am stat aproximativ 30 de minute si am intrat si la discoteca de jos, aici era muzica mai buna, si era mai multa lume. Am dansat ce'am dansat, si am plecat sa mai exploram:)
Am intrat intr'un bar, destul de dragut, dar pt ca era ora 4 era cam pustiu. Am baut un suc de rosii si am plecat mai departe.
Am inhatat cate un kebap de pe drum si ne'am continuat "expeditia"...am intrat in alta discoteca mai draguta ca prima, dar animata doar de un grup de 20 de olandezi, fete si baieti, care erau beti-morti. Am stat si aici cat se bem o bere si plecat spre hotel.
A 2-a zi am fost treziti de camerista, care intrase peste noi sa faca curat:))
Am plecat pe plaja, nisipul fin fara scoici, si foarte curat, apa curata si limpede, fara alge,plaja plina. Ne'am oprit la o terasa sa mancam ceva si sa bem o cafea, apoi ne-am intins prosoapele pe plaja (pt ca nu mai erau sezlonguri libere) , ne'am balacit cateva ore si ne'am intors la terasa sa ne potolim setea cu o bere.
Seara am ajuns la un disco-bar, cateva dansatoare intretineau atmosfera cocotate pe bar...am petrecut o seara destul de reusita acolo.
A 3-a zi am plecat la aqua park. Intrarea a fost 10 euro. Ne-am lasat hainele pe niste sezlonguri si am plecat sa ne dam in topogane. Topoganele periculoase rau, cele care iti ofereau cele mai tari senzatii aveau inaltimea de 25 de metri, si o cadere foarte abrupta...senzatii tari. Mai era un rau artificial in care te asezai pe colac, si te lasai dus de apa, foarte relaxant. Ne'am petrecut toata ziua acolo.
Seara alta discoteca....bere si zbantuiala pana la rasarit.
A 4-a zi din pacate a plouat, asa ca ne'am facut bagajele si am plecat. Ne'am oprit in varna unde am facut cateva cumparaturi, si am mancat o inghetzata extraordinara....apoi din nou spre bucuresti.

A fost f frumos, dar din pacate mult prea scurt. N'am apucat sa exploram decat o mica parte din statiune. Dar ce am vazut ne'a incantat pe toti, oameni foarte veseli si foarte deschisi, fara fitze si impresii, mancare buna si ieftina, servire promta, distractie pentru toata lumea, plaja curata...un loc unde te poti simti bine, si te poti relaxa, deci recomand si sunny beach.